Bedrijfsbezoek bij Tikkurila in Finland.
Afgelopen vrijdag waren wij uitgenodigd door onze leverancier Tikkurila voor een bedrijfsbezoek in Finland. Hier waren wij getuige van de onthulling van het nieuwe logo. Tikkurila bestaat ruim 150 jaar en het huidige logo is er al vanaf 1989, dus het werd tijd voor een nieuwe look. Tevens werd er een nieuwe verfblikkenlijn gepresenteerd van de Tikkurila producten. Deze blikken moeten de producten van Tikkurila een zogenaamde ‘look and feel’ uitstraling geven.
Nieuwe producten.
Daarnaast werden er ook nog enkele nieuwe producten gepresenteerd door Tikkurila. Enkele voorbeelden zijn; schoolbordverf in allerlei kleuren, ‘glow in the dark’ verf, verf die water absorbeert in vochtige ruimtes (bijvoorbeeld kelders) en nog een paar noviteiten op verfgebied.
Dit werd gepresenteerd in de Hartwall Arena in Helsinki. Uiteraard werd alles uitstekend verzorgd. Er speelden enkele Finse topartiesten en ook aan de inwendige mens was gedacht.
Voor ons was het een meer dan inspirerend bezoek waarbij we ook enkele collega’s uit andere Europese landen hebben ontmoet. Het was erg interessant om deze mede importeurs te leren kennen en wellicht een keer te bezoeken.